Cloudlifen tarina alkaa vuodesta 2015, jolloin kaksi vuosia Microsoftin palveluiden parissa työskennellyttä IT-hemmoa huomasivat, että pk-yritykset tarvitsevat oman asiantuntijansa Microsoftin pilvimaailmaan. Tuolloin Microsoft 365 oli vasta lyömässä läpi ja näiden tyyppien mielestä satavarmasti tulevaisuuden tapa tehdä työtä.
Ajatus siitä, että IT-järjestelmät eivät enää välttämättä tarvitse erillisiä palvelimia ja loputonta päivitys- ja uusimisrumbaa, oli IT-asiantuntijan unelma. Tältä pohjalta ponnistettiin Helsingin Pitäjänmäkeen, pystytettiin oma pilvipalvelu, rekryttiin pari osaavaa mukaan ja alettiin hommiin!
Nykyään yli 550 loppukäyttäjää on Cloudlifen päivittäisen IT-tukipalvelun piirissä ja suurin osa heistä hyödyntää toiminnassaan vain pilvipalveluita. Cloudlife on muotoutunut vahvaksi Microsoft-osaajaksi nimenomaan Microsoft 365-, Azure-, Teams-, SharePoint- sekä Power Platform -alueilla.
“Pilvipalvelut ja pk-yrityksen ketterä IT-tukipalvelu ovat ehdottomasti meidän juttumme! Cloudlifen koko olemassaolo perustuu aitoon välittämiseen sekä rehellisyyteen eli siihen, että uskalletaan sanoa suoraan, jos asioita joskus tehdään hölmösti. Myös mikäli IT-kustannuksista voidaan nipistää, vaikka se olisikin meiltä pois, siitä kerrotaan asiakkaalle. Loppukäyttäjiä tervehditään puhelimitse usein jo etunimellä ja apua saa meille soittaessa lähes välittömästi. Ei sitä kenelläkään ole aikaa jonotella puhelimessa nykyään.” kertoo perustajajäsen Anders Westerholm.
Yrityksemme arvot
Meillä voidaan hyvin
Pidämme henkilökunnastamme hyvää huolta ja uskomme, että hyvin voiva henkilökunta pitää myös hyvää huolta asiakkaistamme.
Meillä osataan
Kannustamme osallistumaan yhteistyökumppanimme järjestämiin koulutuksiin, joihin henkilökuntamme on myös sitoutunut osallistumaan.
Me puhumme suoraan
Meille on tärkeää, että asiakas tietää, mitä teemme ja miksi. Me puhumme asioista mielellään suoraan ja toivomme myös suoraa palautetta.
Pidämme sovitusta kiinni
Ajamme aina asiakkaidemme etua, vaikka se tarkoittaisikin välillä oman etumme menettämistä. Pitkä asiakasuhde on meille aina tärkein.